BusoLA

luni, 4 ianuarie 2010

Fragmente din viata ...

Am revenit în tara în primavara anului 1990.... Crezusem ca scapasem de comunisti. M-am înselat... Fostul Presedinte m-a invitat la Palatul Cotroceni sa-l ajut sa stabileasca un regim neo-comunist cu fosti detinuti politici. I-am spus deschis ca nu colaborez cu fostii comunisti si m-am întors în America.
Dupa ce la 3 si 17 Noiembrie 1996 poporul român a ales între potlogariile, furturile, excrocheriile, icoherentele, incompetentele, abuzurile, minciunile, faradelegile, si interesele de grup ale fostului regim neo-comunist si sperantele, aparenta sinceritate si dragostea de tara trâmbitate de PNTCD. Am revenit în România cu intentia sa ajut cum pot noul guvern ca sa restabileasca economia tarii. Ba am adus cu mine si o scrisoare de credit de un miliard de dolari pentru Guvern. Am fost total dezamagit de ceeace am gasit. O banda de tâlhari care furau si jefuiau bogatiile tarii mai rau decât cei din'ainte. M-au trimis dela Ana la Caiafa cu scrisoarea de credit, ca dupa trei luni de zile sa-mi spuna ca Banca Mondiala si FMI nu le permit sa primeasca credite straine. Le-au fixat un plafon. In alte tarii guvernantii nici nu stau de vorba cu FMI-ul. In România Primul Ministru si ceilalti demnitari le saruta picioarele (Intreaga publicare aici)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu